Saturday, December 11, 2010

jika kamu baca..

salam..
jika kamu baca ini..
saya xpnah sgka dan terfikir kita akn berakhir begini...
mak pon kata mungkin salah saya sebab saya garang sgt..
the truth is, saya memag tidak pandai melayan seorang kekasih..
saya fikir apa yang saya buat sudah cukup mengatakan dan menunjukkan perasaan sebenar saya pada kamu..
tapi, rupanya ridak, kamu mahu lebih..
salah saya membuat kamu terasa berada tidak selamat..
sedikit pon tiada salah kamu..
saya tidak tahu selama ni kamu memndam perasaan atas segala kesilapan dan perbuatan saya..
memang saya bodoh..
saya tahu kamu jenis menyimpan tapi saya tak pernah nak tanya dengan tegas apa yang membuat kamu tidak selesa dengan perbuatan dan sikap saya..
saya sangat menyesal..
tapi saya lambat..
reaction saya lambat..
saya fikir kamu setia pada janji akan menunggu saya wpon 10 tahun dan akan menunggu saya habis belajr..
kesilapan bersama kerana suke bermain dan tidak mengambil serius atas satu hubungan..
tapi saya nak kamu tahu, saya memang serius dengan kamu dan saya dh bersedia untuk fokus pada kamu..
saya tetap akan menanti kamu..tapi saya juga ada tekanan lain..
makcik2 bagi masa sehingga faizah kawen, adalah giliran saya..
saya nak kamu tahu, apa yang terjadi memg 100% harapan saya pada kamu..
saya sangat sayang dan menyintai kamu..

sayang saya bukanlah setinggi gunung dan seluas laut..
tapi lebih dari segalanya..tp tidak pernah sedar..
saya sedia berkorban untuk kamu..

tapi benar, cinta tidak semestinya memiliki..
saya cuma mahu kepastian, yang kamu sudah tidak ada apa2 perasaan pada saya..
mungkin saya akan lebih kurang menganggu dan mengharap..
mungkin ambil masa tapi Allah maha adil..
setiap benda yang terjadi ada hikmahnya...

saya sudah bercakap pada nenek dan mak saya pada kamu..
wan kata, klu syg kt sorg, pegang yg sorg ni saja..
tp saya rasa kamu dh xperlu bnd tu semua..
saya penah rs persaan tawar hati yg sgt2..
sume terjadi ms sy dgn sol..
dan selm beberp th juga sy berush melupakannya..
dengan bantuan kamu, ia berjaya tp lmbat..
its really too late..
nothing more..and for my friends yang memang mengharap hubungan ini berjalan lancar, saya minta maaf..
nothing more that i can do..
i give a shot to try, at least..
even not that much macam kamu buat selama 5 tahun..
banyak bnd ys saya luahkan tp saya kelu..
saya cuba untuk beramah tapi saya takut..
kamu tidak biasa dengan keadaan saya berlembut...
nanti kamu gelak...

akhir sekali, saya rindukan kamu..
saya rindukan bau kamu, sampai saya rasa bla saya bau bnd yg sm, kamu ada disn..tp khayalan..
senyum sorg2..
saya rndu hendak bercerita dengan kamu..saya rindu senyuman dan gelak tawa kamu..

saya juga hendak berterima kasih..
kerana kamu, saya smpai juga ke genting..
kerana kamu saya kenal sedikit dunia..
kerana kamu, saya kenal lebih agama saya,.
kerana kamu saya bersemangat untuk menjalani hidup saya, kerana saya tahu kamu selalu ada disisi saya wpon kini, tiada lagi..
kerana kamu saya berubah, saya tidak tunjuk kerana ego..ya, saya ego..kerana environment saya..
kerana kamu saya buka hati saya untuk menerima cinta dan kasih sayang..
kerana kamu segalanya indah bagi saya.. kerana kamu juga setiap yang saya lakukan tidak lepas ingtn saya pada kamu..
andai, smpai sini saja jodoh kita,, sy akn cuba menerima tp sy tidak mungkin akan lupa kehdran kamu dlm hidup saya..
kerana kamu saja yang menerima diri saya sebenar...

memg betul, saya tidak akan nmpk intan disebalik kaca..
dalam kedukaan dan kesdihan saya, sebnarnya kamulah sinar nya..


terima kasih untuk segalanya....


lots of love..

No comments:

Post a Comment